Blog2Blog Maak je eigen Blog2Blog | Gratis je eigen blog c.q weblog op internet
Sixpack
Sixpack

Description

wil je ook een sixpack. probeer deze tips maar eens uit.


My Links

» Home
» My Profile
» Weblog Archives
» Friends

Zware training

als je geen overgewicht hebt kun je beginnen met de echte oefeningen waarmee je snel een sixpack kunt krijgen. hier krijg je er een paar te zien die heel erg handig maar vooral ook erg zwaar zijn.

 

we beginnen met de gewone crunch. hierbij lig je met je rug op de grond en til je je benen op en je knieƫn vormen een hoek van 90 graden. dan kom je langzaam met je bovenrug omhoog en weer naar beneden tot vlak boven de grond. Dat herhaal je dan een keer of 10 Ơ 15.

 

de tweede is de vertical leg crunch. hierbij lig je op rug gestrekt. met je armen langs je zij. dan til je benen omhoog (hierbij hou je ze nog steeds gestrekt.) tot ze verticaal staan en dan laat je ze weer naar beneden zakken tot vlak boven de grond. je doet dit  zo'n 10 keer.

                                    

de derde is de gewone sit-up. daarbij lig je op je rug met je knieƫn gebogen en met je voeten op de grond. dan kom je omhoog met je hele bovenlijf en je gaat weer bijna helemaal terug. dit herhaal je ook weer.

 

dit was de laatste oefening, ik hoop dat jullie er veel van geleerd hebben, reageer gerust ik geef zo snel mogelijk antwoord. doei.


Posted: 01:52, 6/3/2011
Comments (0) | Add Comment | Link

Afvallen.

In dit artikel geef ik jullie een paar tips om af te vallen zodat je sixpack meer opvalt. Om een nice sixpack te krijgen moet je dus geen vet hebben. De beste manier om daarvoor te zorgen is cardio (hardlopen, fietsen of crosstrainer).

 

persoonlijk vind ik hardlopen het beste omdat het het zwaarst is. als je per week 2 keer een kilometer of 3 Ć  4 loopt kom je al best ver. ook fietsen is natuurlijk goed voor je. al zul je natuurlijk wel een stuk verder moeten fietsen om hetzelfde resultaat te halen als bij hardlopen.

 

De crosstrainer is een aparte vorm van cardio, het is namelijk niet alleen goed voor je benen maar ook voor je armen. je kunt ook een paar keer in de week buikspieroefeningen doen bv. chrunches (je ligt daarbij op de rug met je benen opgetild en met je knieĆ«n vorm je een hoek van 90 graden. Dan til je je bovenrug op en laat hem weer zakken tot net boven de grond en je doet het opnieuw)     

                                     

 

tussen elke dag dat je buikspieroefeningen doet moet minstens 1 rustdag zitten. je mag dan wel gaan hardlopen of fietsen ofzo.

 

als je nog vragen hebt reageer dan en ik geef zo snel mogelijk antwoord. doei.


Posted: 09:04, 5/3/2011
Comments (0) | Add Comment | Link